KUINKA TIEDÄN, ETTÄ PARTIOAITTA ON VASTAANOTTANUT TILAUKSENI?
Tehtyäsi ja maksettuasi tilauksen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Se on vahvistusviesti, että olemme vastaanottaneet tilauksesi.

 

KUINKA VOIN PERUUTTAA TILAUKSENI?
Et voi itse peruuttaa tilaustasi vaan sinun on otettava yhteys asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostitse. Jos tilauksesi on jo ehditty toimittaa, on sinun siinä tapauksessa palautettava paketti takaisin meille.

 

VOINKO VALITA TOIMITUKSEN ERI OSOITTEESEEN KUIN OMANI?
Voit lisätä toimitusosoitteita Oma tili -valikon alta kohdasta Toimitusosoitteet. Kassalla voit valita eri toimitusosoitteen kuin omasi niin halutessasi. Tässä tapauksessa Klarnan maksuvaihtoehdot eivät ole käytettävissä. Voit tallentaa omiin tietoihisi useamman osoitteen, esim. kotiosoitteen ja kesäasunnon osoitteen, jolloin kassalla voit valita haluamasi toimitusosoitteen.

 

KUINKA PALJON OVAT TOIMITUSKULUT SUOMESSA?
Yli 48 euron tilaukset ovat rahtivapaita kaikkialle Suomeen. Alle 48 euron tilauksista, sinun pitäisi maksaa 4 €. Nouto myymälästä on aina ilmainen riippumatta tilauksen koosta.

 

MISSÄ AJASSA TUOTE TÄYTYY PALAUTTAA?
kengatsalomon on verkkokaupassamme ja myymälöissämme 30 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

 

HALUAN PALAUTTAA TUOTTEEN JA SAADA HYVITYKSEN, KUINKA TOIMIN?
Vastaanotettuasi tilauksesi sinulla on 30 vrk aikaa ilmoittaa palauttavasi tuotteen. Palautusoikeus koskee kaikkia verkkokaupan tuotteita, myös tarjoustuotteita. Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja jälleenmyyntikelpoinen. Tuote on palautettava alkuperäisessä tuotepakkauksessaan. Mukaan tulee liittää myös kopio tilausvahvistuksesta tai kuitista. Voit palauttaa ostamasi tuotteen myös mihin tahansa myymäläämme. Vastaanotettuamme tuotteen teemme hyvityslaskun ja maksamme tuotteen ja mahdollisten toimitus- ja käsittelykulujen hinnan sinulle takaisin. Liitä mukaan tilinumerosi jos maksoit tilauksen verkkopankilla tai lahjakortilla.

 

HALUAN MUUTTAA TILAUSTANI, KUINKA TOIMIN?
Vastaanotettuasi tilauksesi sinulla on 30 vrk aikaa ilmoittaa vaihtavasi tuotteen sinulle paremmin sopivaan. Vaihto-oikeus koskee kaikkia verkkokaupan tuotteita, myös tarjoustuotteita. Vaihdettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja jälleenmyyntikelpoinen. Tuote on palautettava alkuperäisessä tuotepakkauksessaan. Mukaan tulee liittää myös kopio tilausvahvistuksesta tai kuitista. Liitä mukaan myös tieto minkä tuotteen, värin ja koon haluat palautettavan tilalle. Saatuamme paketin lähetämme sinulle uuden tuotteen. Voit käydä vaihtamassa tuotteen toiseen myös missä tahansa myymälässämme. Ota mielellään ensin yhteys myymälään ja varmista, että haluamaasi tuotetta löytyy myymälästä, jolloin saat heti mukaasi uuden tuotteen.

 

HALUAN VAIHTAA KOKOA, MITEN TEEN?
Yksinkertaista! Suosittelemme tekemään kokonaan uuden tilauksen uudelle laskulle ja näin saat uudet kengät nopeasti. Lähetät vain epäsopivat kengät meille takaisin ja kun palautus saapuu ja rekisteröityy tulemme mitätöimään laskun. Helppoa vai mitä? Parasta tässä on se että saat kenkäsi nopeammin eikä sinun tarvitse odottaa palautusprosessia.

 

KUINKA PIAN PALAUTUKSEN HYVITYS MAKSETAAN MINULLE?
Vastaanotettuamme palautuksen, maksamme hyvityksen muutaman arkipäivän sisällä. Jos hyvitys maksetaan pankkitilillle, huomioi, että pankkisiirrossa voi mennä pari päivää. Maksamme hyvitykset Handelsbankenin tililtä.

 

MIKÄ ON TILAUKSEN TOIMITUSAIKA?
Normaali toimitusaika on 3-5 arkipäivää, ruuhka-aikoina kuten alennusmyyntien aikaan toimitusaika voi olla hieman pidempi. Saatavuustiedot verkkokaupassamme pitävät yleensä hyvin paikkansa. Jos kuitenkin tuote on päässyt tilapäisesti loppumaan, saattaa toimitusaika olla pidempi. Tällöin otamme yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse.

 

MILLOIN SAAN TIETÄÄ TILAUKSENI SEURANTAKOODIN?
Toimitettuamme paketin, saat siitä sähköpostin. Huomioithan, että voimme lähettää tilauksesi useammassa paketissa. Saat näistä jokaisesta erillisen sähköpostin ja seurantakoodin. Osa Fjällrävenin tuotteista toimitetaan keskusvarastoltamme, jolloin lähetyskoodin aktivoituminen voi kesää 2-3 päivää, vaikka tilaus on matkalla.

 

MISTÄ TIEDÄN MILLOIN PAKETTINI ON NOUDETTAVISSA?
Jos valitsit toimitustavaksi Pakettiautomaatin tai noudon Postista, saat Postilta tekstiviestin, kun pakettisi on noudettavissa. Jos valitsit toimituksen kotiin, Postin kuriiri soittaa sinulle ja sopii toimitusajan. Jos valitsit nouto myymälästä, saat sähköpostin, kun tilaus on noudettavissa valitsemastasi myymälästä.

 

ONKO LIITTYMINEN JÄSENEKSI ILMAISTA?
Kyllä.

 

ONKO HENKILÖTUNNUKSEN ANTAMINEN TURVALLISTA?
Kyllä. Emme luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille emmekä luovuta henkilötunnustasi EU:n tai ETA:n ulkopuolelle. Asiakasrekisteri on suojattu asianmukaisin keinoin ja pääsy on rajoitettu ennalta määritetyille henkilöille. Lue tarkemmin rekisteriselosteestamme.